zondag, maart 25, 2007

Achter Glas

Woensdag mag ik er om :
De bril
Na 15 minuten zoeken heb ik deze gekozen. Het is me toch wat, zo'n nieuw zicht en gezicht.
Enfin, ik zal terug de ondertitels kunnen lezen, op het werk terug kunnen vanachter gaan zitten tijdens een presentatie, de nummerplaten kunnen lezen van al die arrogante chauffeurs op vrijdagavond, die hun weekend liever 14,3 seconden vroeger thuis laten beginnen, dan even vriendelijk te remmen en mij op een redelijk snel tempo met grote voetstappen over te laten steken tussen de Gandastraat en de parking van Gent Dampoort, dommerikken, aan de dampoort zelf moet ge toch wachten, I'LL BE WATCHING YOU !!
Gelukkig is het voor ver te zien, dus moet ik dat niet altijd dragen, het zal een aanpassing worden. En moet ik dus opletten als ik iemand een pak slaag geef van eerst mijn bril af te zetten :-)

Geen opmerkingen: